كاريكلماتور
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 170
بازدید کل : 36328
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

گل نرگس




 

۱ـ رویای شیرین کلمات ، کاریکلماتور است.

۲ـ زمستان سر خیلی ها را کلاه گذاشت.

۳ـ نوه ام از مینی «بوس» های من کلافه شده است.

۴ـ موش ، گربه را سر به زیر کرد.

۵ـ لطیف ترین کلمه لبخند است ، آن را حفظ کن.

۶ـ اکثرا در قید حیات هستیم و در بند زندگی.

۷ـ لباس آرزو برای تن خیلی ها گشاد است.

۸ـ شاید شک زیر بنای حقیقت باشد.

۹ـ خط فقر از بی پولی پایین تر آمد.

۱۰ـ از گرسنگی مجبور شد حرص بخورد.

۱۱ـ آدم بی قرار هیچ وقت با کسی قرار ندارد.

۱۲ـ زنبور عسل نیش تلخی دارد.

۱۳ـ خروس از مرغ نوک مدادی خوشش آمد.

۱۴ـ بعضی از راننده ها فقط زبان بوق را قبول دارند.

۱۵ـ هنگام بغض آسمان گل های باغچه خوشحال می شوند.

۱۶ـ برای شستن قالی اول به گل هایش آب داد.

۱۷ـ وقتی گفتم حرف دلت را بزن ، گفت گرسنه ام.

۱۸ـ من با رویا زندگی می کنم و رویا با دیگری.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, :: 9:38 ::  نويسنده : 22